έρευνα του IBM Institute for Business Value (IBV), σε μια προσπάθεια να εξορθολογίσουν τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό.
Αναφορικά με τον βαθμό ικανοποίησης των χρηστών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες η έρευνα ανέδειξε ότι το 33% των καταναλωτών που ερωτήθηκαν δήλωσαν πως συχνά δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν κλήσεις από το κινητό τους τηλέφωνο και το 12% συχνά αντιμετωπίζουν διακοπές της σύνδεσής τους στη διάρκεια μιας συνομιλίας μέσω κινητού τηλεφώνου.
Το 50% συχνά δεν μπορούν να συνδεθούν στο Internet μέσω του κινητού τηλεφώνου τους και, αφού συνδεθούν, ένας στους πέντε καταναλωτές συχνά αποσυνδέεται απροειδοποίητα από το Internet. Το 19% δήλωσαν ότι τις περισσότερες φορές δεν μπορούν να κατανοήσουν τον λογαριασμό και, ακόμη χειρότερα, το 17% πιστεύουν ότι τις περισσότερες φορές οι χρεώσεις είναι ανακριβείς.
Ωστόσο, οι καταναλωτές, σε ένα μεγάλο ποσοστό (35%), δεν παραπονούνται στον πάροχό τους. Το 27% δεν πιστεύουν ότι τα παράπονα θα έχουν οποιοδήποτε αποτέλεσμα και ένα ποσοστό 26% δήλωσαν ότι είναι μεγάλη ταλαιπωρία να προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του παρόχου τους.
Σύμφωνα με την έρευνα, η κοινωνική δικτύωση έχει εξελιχθεί σε βασικό μέσο επικοινωνίας για τους περισσότερους Ελληνες καταναλωτές, με το 87% να το χρησιμοποιούν σε εβδομαδιαία βάση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου