Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

ΧΑ....ΧΑ.....ΧΑ,,,,ΧΑ.......Aνέκδοτο : Μόνος εγώ, μόνος εσύ…

%CE%A0%CE%91%CE%A1%CE%91%CE%A4%CE%97%CE%A1%CE%97%CE%A4%CE%97%CE%A3+%CE%91%CF%81%CE%B3%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B1%CF%82 Aνέκδοτο : Μόνος εγώ, μόνος εσύ... Πάει ο τύπος σ’ ένα ιερέα για να εξομολογηθεί. Του λέει ο ιερέας:


- Πες μου, τέκνον μου, τι αμαρτία πιστεύεις ότι έχεις κάνει;

Ο τύπος αρχίζει να μιλά:

- Πήγα μια μέρα στο σπίτι της αρραβωνιαστικιάς μου, για να πάμε βόλτα. Αυτή όμως έλειπε. Ήταν εκεί η μεγάλη της αδελφή. Ε, τώρα, μόνη αυτή στο σπίτι, μόνος εγώ, έγινε το κακό.

- Μα παιδάκι μου, με τη μεγάλη αδελφή της αρραβωνιαστικιάς σου πήγες να το κάνεις.

- Δεν ήταν μόνο αυτό, συνεχίζει ο μεταμελημένος τύπος, που συνεχίζει ακάθεκτος.

- Την άλλη μέρα που πήγα ήταν εκεί η μικρή της αδελφή. Ε, τώρα, μόνη αυτή, μόνος εγώ, δεν άργησε να γίνει το… κακό.

                    http://nea-propontida.blogspot.com/2011/12/blog-post_2440.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: