Ενώ
αρχικά συμφώνησε η Νέα Δημοκρατία στη συνέχεια με μια απίστευτη
κωλοτούμπα στο παρά 1 προσπαθεί να δημιουργήσει ένταση και να τινάξει
στον αέρα την προσπάθεια απελευθέρωσης του επαγγέλματος των οδικών
μεταφορέων.
Η χθεσινή κόντρα των στελεχών του υπουργείου Μεταφορών – και κατ' επέκταση του υπουργού Μ. Βορίδη - με το τεχνικό κλιμάκιο της......
τρόικας για το ζήτημα της εθνικότητας (που απαγόρευε τη χορήγηση άδειας σε μια εταιρεία με ιδιοκτήτες οποιασδήποτε εθνικότητας πέραν των κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης), όπως πρώτο είχε γράψει το diktionews.gr , οδήγησε τον κ. Βορίδη στην κατάθεση τροπολογίας, το βράδυ στη Βουλή.
Με αυτήν όπως ανέφερε ο ίδιος ο υπουργός από το βήμα του Κοινοβουλίου «τρίτοι υπήκοοι ή χώρες στις οποίες είναι εγκατεστημένες οι εταιρείες και τα νομικά πρόσωπα, που είναι εγκατεστημένα σε τρίτες χώρες, μπορούν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο των οδικών μεταφορών υπό την προϋπόθεση της τήρησης των Διεθνών Συνθηκών και της αμοιβαιότητας».
Η εξέλιξη αυτή θεωρήθηκε ως υποχώρηση από πλευράς του υπουργείου Μεταφορών μετά τις πιέσεις της τρόικας. Όμως ακόμη και αυτή την αρχή της αμοιβαιότητας η τρόικα δεν τη δέχεται. Παρά ταύτα το υπουργείο μη θέλοντας να ρίξει κι άλλο λάδι στη φωτιά προχώρησε στην εναλλακτική αυτή ρύθμιση ώστε να αμβλυνθεί η ένταση. «Η αμοιβαιότητα είναι η κόκκινη γραμμή για εμάς» ανέφεραν κύκλοι του υπουργείου σε συζητήσεις τους με δημοσιογράφους.
Και ενώ θα περίμενε κανείς ότι το θέμα είχε λήξει αφού μάλιστα σιωπηρά είχε δοθεί η συγκατάθεση τόσο από τη ΝΔ όσο και το ΠΑΣΟΚ (μετά και τις πρόσφατες συναντήσεις του υπουργού με τους εκπροσώπους των κομμάτων αυτών (του Μιχάλη Παπαδόπουλου από τη ΝΔ και του Γιάννη Αμοιρίδη από το ΠΑΣΟΚ) η Συγγρού άρχισε τις διαρροές προς ιστολόγια σύμφωνα με τις οποίες υπήρξαν έντονες αντιδράσεις βουλευτών της ΝΔ στην «υπαναχώρηση» αυτή του κ. Βορίδη.
Ξαφνικά λοιπόν και ενώ είχε πλέον κατατεθεί η τροπολογία για την αμοιβαιότητα, η ΝΔ θυμήθηκε τους παλληκαρισμούς αλλά εκ του ασφαλούς. Ο τομεάρχης Μεταφορών της ΝΔ παίρνοντας το λόγο στη Βουλή ανέφερε μεταξύ άλλων: «Δεν υπάρχει καμία ευρωπαϊκή χώρα που να επιτρέπει σε τρίτες χώρες να κάνουν μεταφορικό έργο. Ξέρετε ότι όλα τα φορτηγά δημόσιας χρήσης έχουν υποχρέωση να επιστρατευτούν σε καιρό επιστράτευσης πολέμου; Θα πάει δηλαδή ο Τούρκος, ο Αλβανός, ο Σκοπιανός μεταφορέας να δώσει το φορτηγό του για επιστράτευση; Έχει κανείς την εντύπωση αυτή;»!
«Προσπάθησε να τη βγει από τα δεξιά στο Βορίδη ο Παπαδόπουλος» ήταν η φράση που χρησιμοποίησαν συνάδελφοί τους βουλευτές μετά τη συνεδρίαση. Μάλιστα ο βουλευτής Κοζάνης της ΝΔ περίπου κήρυξε και έναν ανένδοτο κατά της τρόικας λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η Ελλάδα είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η τρόικα μπορεί να λέει ό,τι θέλει να λέει, αλλά δεν μπορεί να λέει πράγματα τα οποία ξεχωρίζουν την Ελλάδα από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Καλώ, λοιπόν, τον υπουργό Μεταφορών να αλλάξει το σημείο αυτό του άρθρου 5. Διότι αν δεν το αλλάξει, εγώ προσωπικά δεν θα το ψηφίσω»!
Αμέσως μετά ξεκίνησαν οι διαρροές στο Διαδίκτυο χωρίς να αναφέρεται τίποτα λιγότερο αλλά και τίποτα περισσότερο. Με άλλα λόγια δηλαδή «τζάμπα μάγκες» οι νεοδημοκράτες σε ένα θέμα που έτσι κι αλλιώς όχι μόνον έχει συμφωνηθεί αλλά και έχει, ουσιαστικά, λήξει.
Η χθεσινή κόντρα των στελεχών του υπουργείου Μεταφορών – και κατ' επέκταση του υπουργού Μ. Βορίδη - με το τεχνικό κλιμάκιο της......
τρόικας για το ζήτημα της εθνικότητας (που απαγόρευε τη χορήγηση άδειας σε μια εταιρεία με ιδιοκτήτες οποιασδήποτε εθνικότητας πέραν των κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης), όπως πρώτο είχε γράψει το diktionews.gr , οδήγησε τον κ. Βορίδη στην κατάθεση τροπολογίας, το βράδυ στη Βουλή.
Με αυτήν όπως ανέφερε ο ίδιος ο υπουργός από το βήμα του Κοινοβουλίου «τρίτοι υπήκοοι ή χώρες στις οποίες είναι εγκατεστημένες οι εταιρείες και τα νομικά πρόσωπα, που είναι εγκατεστημένα σε τρίτες χώρες, μπορούν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο των οδικών μεταφορών υπό την προϋπόθεση της τήρησης των Διεθνών Συνθηκών και της αμοιβαιότητας».
Η εξέλιξη αυτή θεωρήθηκε ως υποχώρηση από πλευράς του υπουργείου Μεταφορών μετά τις πιέσεις της τρόικας. Όμως ακόμη και αυτή την αρχή της αμοιβαιότητας η τρόικα δεν τη δέχεται. Παρά ταύτα το υπουργείο μη θέλοντας να ρίξει κι άλλο λάδι στη φωτιά προχώρησε στην εναλλακτική αυτή ρύθμιση ώστε να αμβλυνθεί η ένταση. «Η αμοιβαιότητα είναι η κόκκινη γραμμή για εμάς» ανέφεραν κύκλοι του υπουργείου σε συζητήσεις τους με δημοσιογράφους.
Και ενώ θα περίμενε κανείς ότι το θέμα είχε λήξει αφού μάλιστα σιωπηρά είχε δοθεί η συγκατάθεση τόσο από τη ΝΔ όσο και το ΠΑΣΟΚ (μετά και τις πρόσφατες συναντήσεις του υπουργού με τους εκπροσώπους των κομμάτων αυτών (του Μιχάλη Παπαδόπουλου από τη ΝΔ και του Γιάννη Αμοιρίδη από το ΠΑΣΟΚ) η Συγγρού άρχισε τις διαρροές προς ιστολόγια σύμφωνα με τις οποίες υπήρξαν έντονες αντιδράσεις βουλευτών της ΝΔ στην «υπαναχώρηση» αυτή του κ. Βορίδη.
Ξαφνικά λοιπόν και ενώ είχε πλέον κατατεθεί η τροπολογία για την αμοιβαιότητα, η ΝΔ θυμήθηκε τους παλληκαρισμούς αλλά εκ του ασφαλούς. Ο τομεάρχης Μεταφορών της ΝΔ παίρνοντας το λόγο στη Βουλή ανέφερε μεταξύ άλλων: «Δεν υπάρχει καμία ευρωπαϊκή χώρα που να επιτρέπει σε τρίτες χώρες να κάνουν μεταφορικό έργο. Ξέρετε ότι όλα τα φορτηγά δημόσιας χρήσης έχουν υποχρέωση να επιστρατευτούν σε καιρό επιστράτευσης πολέμου; Θα πάει δηλαδή ο Τούρκος, ο Αλβανός, ο Σκοπιανός μεταφορέας να δώσει το φορτηγό του για επιστράτευση; Έχει κανείς την εντύπωση αυτή;»!
«Προσπάθησε να τη βγει από τα δεξιά στο Βορίδη ο Παπαδόπουλος» ήταν η φράση που χρησιμοποίησαν συνάδελφοί τους βουλευτές μετά τη συνεδρίαση. Μάλιστα ο βουλευτής Κοζάνης της ΝΔ περίπου κήρυξε και έναν ανένδοτο κατά της τρόικας λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η Ελλάδα είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η τρόικα μπορεί να λέει ό,τι θέλει να λέει, αλλά δεν μπορεί να λέει πράγματα τα οποία ξεχωρίζουν την Ελλάδα από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Καλώ, λοιπόν, τον υπουργό Μεταφορών να αλλάξει το σημείο αυτό του άρθρου 5. Διότι αν δεν το αλλάξει, εγώ προσωπικά δεν θα το ψηφίσω»!
Αμέσως μετά ξεκίνησαν οι διαρροές στο Διαδίκτυο χωρίς να αναφέρεται τίποτα λιγότερο αλλά και τίποτα περισσότερο. Με άλλα λόγια δηλαδή «τζάμπα μάγκες» οι νεοδημοκράτες σε ένα θέμα που έτσι κι αλλιώς όχι μόνον έχει συμφωνηθεί αλλά και έχει, ουσιαστικά, λήξει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου