Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Τι δεν γουστάρουμε να ακoύμε κατα την διάρκεια του sex (από τις γυναίκες) !!!

                                      - «Πιο βαθιά!» (Μωρή, έχω κι άλλο και στο κρύβω; )


- «Μη σταματάς», επιτακτικά..(Πόσο να αντέξω, άνθρωπος είμαι και εγώ)
- «Όλοοοο!» (Δεν θέλω να σε πονέσω, βρε κουτό, γι’ αυτό δεν το ξεδιπλώνω!)
- «Aαχ, συνήλθα!» (Ωχ,θα αρχίσει να μιλάει πάλι!)
- «Θέλω να σε ακούσω όταν τελειώσεις» (Μα, έχω τελειώσει ήδη, γλυκιά μου!)
- «Όχι, όχι τίποτα.. Απλώς με το μαγιό φαινόταν μεγαλύτερο»
(Ήταν που δεν είχα που να βάλω τα κοχύλια..)
- Χαϊδευτικά τύπου : – «Γουγούτσο/ τερατουλίνι/ τζουτζούκι»
(Πόσο θα έπιανε αν την πούλαγα σε έναν Άραβα; )
- «Δούλευέ το!» (θα μου κολλήσεις ένσημα όμως; )
- «Κάρφωσε με!» ( ξέχασα να φέρω και το πριτσινοπίστολο!)
- «Τι θα κάνουμε μετά;» (Δεν ξέρω για σένα, εγώ λεω να περάσω μια βόλτα από την Φυλής.)
- «Πρώτη φορά ένιωσα έτσι..»(Αν συνεχίσει να με δουλεύει, θα την χτυπήσω!)
- «Τα’ κάνες και με άλλες αυτά;» (Όχι βέβαια, για σένα τα φύλαγα!)
- «Μ’ ανατριχιάζεις» (Ξέχασα το παράθυρο του μπάνιου ανοιχτό.)
- «Ναι, ναι, ναιαιαιαιαιαι, Aάαχ, ναι, ναι, αάχ, ναι, ναιαιαι,..»
(Να το πάρω το τζιπ μαύρο ή άσπρο; )
- «Τσούζει. Λες να’ χω μύκητες;» (Τώρα έχω και εγώ..)
- «Θέλω να βλέπω το πρόσωπο σου» (Πάλι δεν θα γυρίσει, γαμώτη μου!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: